Intr-un moment in care Bizmart s-a pozitionat ca si consultant strategic in marketing si nu ca jucator in piata de publicitate, a venit o intrebare din partea Lotus Center: Ce trebuie sa facem pentru a ramane pe locul 1 si pentru a ne pozitiona ca lideri in mintea clientilor?
Concluziile cercetarilor realizate de Bizmart pentru a avea o viziune obiectiva in ceea ce priveste pozitionarea Lotus Center – in conditiile pregatirii pentru intrarea pe piata a unui concurent foarte serios – au fost devastatoare. Prima intrebare din partea Bizmart a fost: Ce optiuni exista sa cumparati viitorul concurent?
Solutia oferita de Bizmart a fost de mare amploare. Actiunile de marketing implementate de Bizmart si de echipa Lotus Center au fost programate la milimentru si la secunda. Intregul set de valori comunicat de Lotus Center pana in acel moment a trebuit schimbat. In parte, acele strategii continua si azi, la 3 ani de la inceputul celei mai dinamice lupte tactice de marketing din istoria orasului.
Vom scrie o carte in momentul in care va fi posibil sa dezvaluim strategia acestei campanii.
Domnul Alexandru Mudura a spus doar doua cuvinte la finalul anului, atunci cand a strans mana managerului de proiect.
Va multumesc!
Alexandru Mudura – Lotus Center






