Identitatea dorintelor
Dorintele Fetelor este o un concept abstract la o prima vedere. Acest concept cu o valoare intrinseca fabuloasa poate sa creeze mari batai de cap echipelor strategice si de creatie. Forma si fondul conceptului pus la dispozitie sunt greu de cuprins intre anumite limite conturate exact. Clientul si-a dorit coerenta, distinctie, pentru a nu confunda cu nimic nelalocul lui aceasta comunitate si perspectiva.
Primul gand al echipelor strategice a fost inlaturarea oricarei potentiale interpretari gresite a conceptului pus la dispozitie. Cuvantul “DORINTE” este sensibil si foarte usor de scapat din mana. Cu toate acestea am reusit tot ceea ce ne-am propus in baza indicatiilor primite din partea clientului. Mai mult, putem spune ca am reusit sa imprimam distinctie acestui brand pana aproape de un titlu nobiliar in contextul dezvoltarii unei forme grafice simple din initialele celor doua cuvinte.
Rezultatul echipei de creatie m-a surprins foarte placut. Aproape ca m-am simtit in prezenta unei monograme nobiliare. Rezultatul are multiple valente si posibilitati de aplicare. De la un website pana la o revista glossy care transmite credibilitate in design, fashion si lifestyle.
DF – CEO








